Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

1. Jak nakupovat

Stačí vybrat zboží, které kupujícímu vyhovuje, stisknutím tlačítka PŘIDAT DO KOŠÍKU. Objeví se tabulka ZBOŽÍ BYLO PŘIDÁNO DO KOŠÍKU. Pokračujte v nákupu stisknutím tlačítka ZPĚT DO OBCHODU nebo jakmile je výběr jedné či více položek ukončen, stačí kliknout na tlačítko POKRAČOVAT DO KOŠÍKU a následně postupovat dle instrukcí objednávkového formuláře. Konečným stisknutím tlačítka DOKONČIT OBJEDNÁVKU ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ je objednávka odeslána prodávajícímu a kupující obdrží automaticky generovaný potvrzující e-mail. 

2. Individuální objednávky

V případě zájmu o sošku, figurku, bystu, repliku či jiné zboží, které není v tomto obchodě k dispozici , je možné zaslat individuální poptávku na adresu figurky-brno@seznam.cz . Ve zprávě je třeba uvést co nejvíce údajů o dané položce, ideální je i přiložený obrázek. O výsledku hledání bude kupující informován elektronickou zprávou. Na tomto místě je třeba upozornit na to, že ceny mohou být díky mezikontinentálnímu poštovnému a celním poplatkům mnohem vyšší, než obdobné položky standardně nabízené v prodejních sekcích internetového obchodu. 

3. Dodací lhůty

Dodací lhůty jsou závislé na aktuální dostupnosti jednotlivých položek u distributorů a na termínech produkce u výrobců. U zboží , které je skladem je dodací lhůta 1 - 3 pracovní dny. Pokud zboží není skladem, standardní dodací lhůta se pohybuje v rozmezí 2 – 4 týdny, v případě individuálních objednávek 4 – 10 týdnů. Předobjednávky jsou plánovány dle informací od výrobců a distributorů, nevztahují se na ně tudíž výše uvedená časová rozmezí. V případě momentální nedostupnosti zboží se dodací lhůty upravují dle vzniklé situace.

4. Odeslání zásilky

Na odeslání zásilky je kupující prodávajícím upozorněn formou elektronické zprávy, ve které je uvedena celková částka k uhrazení dobírky, podací číslo zásilky a odhadovaný termín doručení. Stav zásilky je možné průběžně sledovat pomocí uvedeného podacího čísla na webových stránkách www.zasilkovna.cz .

5. Znovuzaslání zásilky

V případě, že si kupující nevyzvedne objednané zboží, ale nejpozději do 5 dnů od zaslání e-mailu o vráceném zboží prodávajícímu podá důvodné vysvětlení a současně zažádá o znovuzaslání, je zboží znovu odesláno, přičemž poštovné je účtováno jako dvojnásobek původní sazby. O znovuodeslaném zboží kupující opět obdrží e-mail.

6. Předobjednávky

Předobjednávky slouží k včasnému zajištění požadovaného zboží. Samostatná sekce, která se tímto přehledem zabývá, informuje o předpokládaných termínech prodeje zboží. Termíny jsou pouze orientační a často se stává, že jsou odsouvány podle skutečného uvedení zboží výrobcem na trh. Předobjednáním zboží kupující uzavírá s prodávajícím plnohodnotnou kupní smlouvu, na kterou se vztahují jednotlivé body obchodních podmínek (zálohy, práva, povinnosti apod.). Jelikož se v mnoha případech jedná o zboží limitovaných edicí, je často jedinou možnou cestou k získání takové položky právě jen včasné zarezervování a s tím spojené zařazení do pořadníku. Časový plán v sekci PŘEDOBJEDNÁVKY samotný není návrhem na uzavření kupní smlouvy a je jen na zvážení kupujícího, zdali možnosti rezervace využije či nikoliv. Všeobecně platí, že čím bližší je termín avizovaného prodeje, tím menší je šance dostat se rezervací do pořadníku. Prodávající si vyhrazuje právo požadavek na předobjednávku odmítnout v případě, kdy je rezervace zboží evidentně nemožná. Kupujícího o této skutečnosti vyrozumí formou elektronické zprávy.

Všechny výše uvedené informace jsou platné od 1. 5. 2011.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz